Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, augustus 22, 2006

Dinsdag

En zo is het alweer de eerste dinsdag na de vakantie en moet ik de vakantiefoto's bekijken om te realiseren dat het allemaal nog maar zo kort geleden is. Inmiddels ben ik op een korte interne klus gestart en op zoek naar eentje voor de langere termijn. Ik hoop dat er snel iets leuks komt. Er loopt op zich wel e.e.a., maar er gaat nog erg weinig richting definitief. Ik kreeg ook nog een mailtje met een luxe probleem: de bestelmodule voor een nieuwe leaseauto is geactiveerd. Tja, wat voor auto zal ik dit keer gaan bestellen? Of zal ik geen auto bestellen en weer afwachten wat er in de pool staat als deze 'op' is. Nog iets van 7000 kilometer te gaan, dus ik kan er nog even over nadenken.
Update: Vanmorgen heb ik ook nog wat extra foto's geplaatst op de pagina's van Fleur en Tim.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Er zouden mensen genoeg zijn die graag zo'n probleem zouden hebben!

Leuk die nieuwe foto's.

Mawilma zei

Wat heb je trouwens een mooie achtergrond!

Marc zei

Leuk hè? Ik vond dat het wel weer tijd was voor een kleine aanpassing. De site is niet zo mooi als die van Michel, maar ben best tevreden zo.