Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, september 05, 2006

Dinsdag

En alweer is het een mooie dinsdag. In elk geval lijkt het dat te worden met het nazomerweer wat er een komt. Komende maandag start mijn nieuwe project bij Achmea, dus ik hoop deze week nog wat uurtjes van het weer te kunnen genieten. Straks heb ik een lunchmeeting over een interne klus waar ik deze week nog bij kan helpen, dus ben benieuwd hoe de komende week er voor mij gaat uitzien.
Afgelopen week heb een aantal keer Eurosport zitten kijken, naar de US Open. Wat een geweldig afscheid van een geweldige tennisspeler: André Agassi.
Van jong ventje met lang haar en spijkerbroek
Jong
naar kale volwassen net geklede man
Nu.
Hij was en is super populair en als je het mij vraagt geheel terecht! Een minuten lange staande ovatie van het publiek en langs het pad van het veld naar de kleedkamer stonden zijn 'collega' tennissers voor het te klappen. Dat is waardering!
Mooi ook dat de 'Las Vegas Kid' afscheid neemt in zijn thuisland. Misschien wel van wege de geweldige zonsopgang in New York! ;-)

1 opmerking:

Mawilma zei

Wat een mooie foto van New York. Bovenop dat Empire State Building zijn wij geweest. Alleen stond de zon toen al beduidend hoger!

Het afscheid van Agassi heb ik ook gezien. Mooi met al die tranen. Volgens mij ook welgemeende.