Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, september 15, 2006

Vrijdag

Inmiddels is het alweer vrijdag. Mijn eerste week bij Achmea zit er bijna op en ik heb met sinds maandag rond de 600 (voor mijn doen) een hoop kilometers achter de rug. Omdat dit exemplaar er bijna uit moet, ga ik morgen proefrijden met een mogelijke vervanger. Zeer waarschijnlijk gaan we weer een Mondeo nemen. Morgen moet de keuze tussen benzine of diesel vallen. Ik verwacht dat mijn eerste de diesel zal zijn, maar deze is wat duurder in de netto lasten (lease+bijtelling). Morgen maar eens zien of dat het waard is. Ook moeten we ons natuurlijk buigen over de kleur. Iemand nog suggesties?

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Je vertelt niet hoe het je bevallen is deze eerste week bij Achmea.
Ik zou maar een mooi kleurtje uitzoeken. Mooi grijs vind ik mooi.

Marc zei

Wij nemen de Platinum Edition. Die heeft die aluminium dakrails. Staat idd mooi bij zwart. Dat donker blauwe vind ik ook mooi.

Marc zei

Uh, inderdaad zei ik niets inhoudelijks over Achmea. Da's mijn bedoeling ook, vooral niets inhoudelijks posten over mijn opdrachtgevers. Maar het is er erg gezellig hoor!

Marc zei

Vandaag is de beslissing gevallen. Het is de zwarte en diesel geworden. Ik hoop over een week ofzo meer te horen over de leverdatum.
Qua kilometers zit ik er in de post wel een hoop naast. Er staat 600, maar het zijn er zeker wel 1000 geweest.