Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, september 24, 2006

Lekkerrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!

Er bestaat weer een nieuw record.
De Wageningen Universiteit heeft het wereldrecord insecten eten gevestigd.
In totaal 1747 mensen kwamen een hapje meeëten. Zij verorberden meelwormen die waren gebakken met knoflook, peper en zout, geserveerd in bakjes.

De geslaagde recordpoging voor het Guiness Book of Records had plaats tijdens het festival City of Insects in Wageningen. Het festival heeft als doel de mens meer te leren over insecten en hun waarde voor de mensheid.
Ik begrijp niet, dat er zoveel mensen aan mee wilden doen. Al kreeg ik ik weet niet wat, ik moet toch niet denken aan een mondvol van die vieze wurmen, al zit er nog zo'n lekker sausje bij!

1 opmerking:

Marc zei

Ik zag er iets over op het Jeugdjournaal. Zag er niet eens echt vies uit ofzo.