Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, juli 05, 2007

Fileleed

Vorige week heb ik (in elk geval voorlopig) afscheid genomen van het mooie Meppel en ben maandag gestart met een nieuw project. Hiervoor zit ik meestal in Apeldoorn, maar vandaag mocht ik naar Amsterdam. Gelukkig hadden ze een spoedreparatie aan de A9 omdat de gele noodbelijningen voor wegwerkzaamheden door de aanhoudende regen loslieten, waardoor er veel file stond. Toen ik inmiddels Diemen voorbij was, hoorde ik dat er 20 kilometer achter me stond. Gelukkig was ik dus redelijk op tijd van huis gegaan en bleek Amsterdam slechts een half uur langer rijden te zijn dan Meppel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het geluk vanmorgen eerst even op de ANWB website te kijken en ben dus maar thuis begonnen. Ik kan me vaag nog tijden herinneren dat er in de vakantietijd helemaal geen files stonden.........

Richard

Mawilma zei

Wij hadden gelukkig alleen maar file toen we de overweg over moesten vanuit Soest.......
Het lijkt wel een strikvraag uit een quiz: wat is langer rijden Baarn-Meppel of Baarn-Amsterdam. Daar geeft niemand het juiste antwoord op.
Volgens mij zijn ze aan het proberen wat er moet gebeuren voordat iedereen thuis blijft.

Anoniem zei

File ? Nergens last van :-)
Ik hoorde het wel vanochtend op de radio. Is mooi balen als daar in staat.

Marc zei

En terug was het ook leuk. Het was een rustige avondspits volgens de VID. Alleen de ring A10, de A9 en de A1 tussen Diemen en Muiderberg stonden maar vast ...

Mawilma zei

Och och, je zat dus weer duidelijk in de hoek waar de klappen vallen!
Maar zonde van je tijd is het zeker!
Ben maar blij dat je maar 2 keer per week die kant op moet.