Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juli 24, 2007

Nog meer hoog water.......

Door al het overvloedig neerstromende hemelwater zijn ook de Praamgracht en de Eem overvol geraakt.
Het water van de Praamgracht staat bijna tot aan het pad, zoals je op onderstaande foto kunt zien.
Voor de honden is het wel makkelijk, dat ze nu zo van het water kunnen drinken zonder helemaal te water hoeven te gaan.

Als je je voeten droog wilt houden kun je maar beter niet op dit bankje gaan zitten!

Zolang wij onze Eemwandelingen maken heb ik het water in de rivier nog nooit zo hoog gezien!
Maar mooi om te zien is het wel.

2 opmerkingen:

Marc zei

Wauw, mooie foto's zeg. Ik kan me nog wel herinneren dat het water tot aan de 2e dijk heeft gestaan. Dat is al wel heel lang geleden, maar dat moeten jullie toch ook wel weten?

Mawilma zei

Ja, dat herinner ik me ook nog. In die tijd konden we nog niet tot aan de Eem komen, maar het hele weiland stond toen inderdaad blank.