Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, november 19, 2007

Dat was schrikken!


Een klein meisje heeft de gewoonte om 's morgens bij haar ouders in bed te kruipen.
Op een ochtend zijn haar ouders al opgestaan als het meisje nog ligt te slapen.
Opeens horen ze een gil en ze rennen naar boven, waar ze het kind krijsend uit haar kamer zien komen.
Papa en mama troosten haar en als het meisje een beetje bijgekomen is, zegt ze:
"Toen ik wakker werd ben ik gaan kijken of papa er was. Toen ik papa niet zag ging ik naar mama kijken en toen die er ook niet was ben ik naar mijn eigen kamer gegaan.
Maar toen ik zelf ook al niet in bed lag werd ik echt bang en moest ik huilen!"

2 opmerkingen:

Hanneke zei

Dat is een leuke! Ik moest meteen denken aan een reactie van onze Joke toen ze een jaar of 4 was. Ze zag een foto van zichzelf waar ze huilend opstond. Ze barstte in snikken uit en vroeg: "Waarom huil ik daar?".

Hanneke zei

O ja, nu we toch bezig zijn met leuke uitspraken van kinderen: dit vind ik ook een hele mooie. Manuel, onze kleinzoon van 5 jaar, logeerde laatst bij ons. Hij was met z'n moeder bij de bieb geweest. Heel enthousiast kwam hij terug met wat folders in z'n hand. Kijk oma, riep hij, dit mocht je gratis stelen!!