Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, november 23, 2007

Kiekeboe.

Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
De laatse maanden is het best hectisch geweest. Zowel met leuke dingen en leuke klusjes als met minder leuke dingen en minder leuke klusjes. En soms is het verstandiger om ding voor ding af te maken, en niet alles een beetje. Inmiddels is dit aardig gelukt en heb weer eens tijd om het weblog te 'vervuilen'. :-)

Daarvoor heb ik een klein raadseltje, wie weet waar deze foto gemaakt is?

Wie het als eerste raad zou natuurlijk een lolly kunnen krijgen maar misschien is het leuk als jullie ook een foto erop kunnen zetten die door ons te raden is, want dan heb je helemaal geen tijd om die lolly op te eten.

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Hé Michel, leuk om je weer eens te zien!
Hoewel ik niet van lolly's houd, doe ik toch een gokje: ergens in Oostenrijk.

Anoniem zei

Warm.
Ik zou graag de plaats en als het kan de locatie willen weten.

Anoniem zei

Ik ga voor de Getreidegasse in Salzburg.

groeten,
Richard

Anoniem zei

Helemaal goed Richard, ben je er ook geweest?
De foto is voor Mozarts Geburtshaus gemaakt, Geburtshaus zie je op de actergrond staan.

Mawilma zei

Jeetje Richard, wat heb jij een goede culturele opvoeding gehad! Knap hoor, dat je dit weet!
"Geburtshaus" had ik ook wel gezien, maar er zijn zoveel beroemdheden geboren, dat ik daar niets mee opschoot.