Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, december 08, 2007

In de prijzen

De laatste tijd heb ik weer wat minder tijd gehad om te bloggen, mede door de drukke bezigheden op het werk. Het project is erg druk en ook de dingen daarnaast (avondurenklussen) vergen best wat vrije tijd. Gelukkig wordt het gewaardeerd. Afgelopen vrijdag werd ik zelfs naar kantoor gelokt omdat ik in de prijzen ben gevallen. Ik kreeg de prijs voor mijn successen die ik heb geboekt in ruim een jaar bij deze klant. Naast de eer mag ik ook voor 500 euro uitzoeken bij Hotelcadeau en/of Trafficcontrol. Erg leuk. Binnenkort maar eens wat uitzoeken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed hoor. En het zijn nog hele leuke cadeaus.

Mawilma zei

Gefeliciteerd!
En het is natuurlijk bijzonder leuk als je naast de gestoken veren ook nog stoffelijke blijken van die waardering krijgt.