Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, december 19, 2007

Jonge bevruchtingen

De 21-jarige Rachael Leyman heeft onlangs haar vijfde kindje geworpen. De Britse was zestien toen ze haar eerste kind kreeg, en verwelkomde enkele dagen geleden haar vijfde baby. "Ik geniet van elke seconde sinds ik moeder ben. Vooral in de kerstperiode is het geweldig om zoveel kinderen te hebben", aldus een blije Rachael in de Daily Mail. De eerste twee baby's waren overigens ongelukjes. "Ik was aan de pil, maar toch raakte ik zwanger. Misschien dat het te maken heeft met een periode waarin ik antibiotica moest gebruiken", redeneert Rachael. Het derde en vierde kind werden eveneens geboren na onzorgvuldig gebruik van de pil. Zo wist Rachael niet dat het even duurt voordat het anticonceptiemiddel werkt, en vergat ze af en toe het tabletje te slikken. De Britse heeft overwogen zich te laten steriliseren, maar ze is nu zo gelukkig met haar kinderen, dat een zesde spruit op het programma staat.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je maar gelukkig bent.

Mawilma zei

Het is niet te hopen dat ze in dit tempo doorgaat tot haar veertigste.
Hoewel mijn ervaring is dat een groot gezin ontzettend gezellig is!