Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, december 18, 2007

Nieuw pand

Inmiddels zit ik al weer 3 weken in het nieuwe pand van ABB.
De verhuizing is allemaal voorspoedig gegaan en alles staat weer op z'n plek.
Het is best wennen zo'n nieuwe werkplek, ander uitzicht andere geluiden. Ook meer geluid want er ligt een soort zeil en geen tapijt meer.
Maar goed dat zal vast wel weer wennen.

Op de foto zie het gebouw van ABB. Links zie nog een stukje van Royal Haskoning. Momenteel wordt het grootste pand gebouwd wat voor de Logica CMG is. Ook komt er nog een 'klein' gebouwtje. Voor wie die is, weet ik nog niet. Wel weet ik dat ik daar straks goed naar binnen kan kijken. Wie weet een mooie fotostudio van modellen ofzo. :-)

1 opmerking:

Mawilma zei

Zo, dat ziet er mooi uit.
Ik kan me voorstellen dat je aan het geluid moet wennen. Dat is de reden, waarom ik altijd tapijt op de vloer wil hebben.
Veel plezier en succes op je nieuwe werkplek.