Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, december 17, 2007

Urbanus

In een bomvol Sportpaleis in Antwerpen heeft een keur aan Vlaamse topartiesten een eerbetoon aan Urbanus gegeven. De komiek nam het grootste deel van de show zelf voor zijn rekening, al grapte hij verwacht te hebben ergens in een zetel neergezet te worden om te genieten van optredens van anderen.

Urbanus wil ook wel weer eens in Nederland komen optreden, maar hij is bang dat de mensen hem wel kennen, maar niet voor hem hun huis uitkomen. Hij heeft zijn management gevraagd eens een onderzoek in te stellen naar de animo in Nederland.
Toen ik dit las, schoot me weer te binnen dat Marc in de goeie ouwe tijd bezeten was van Urbanus en hem prachtig kon imiteren.
Ik denk dus, dat er in elk geval wel één fan van hem is in Nederland. Klopt dat?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben dan fan nummer 2.
Geweldig is die man. Ik zie nog steeds die act met 'Jezus in een BAKKES vol met stro' voor me.

Marc zei

Jazeker!! Deze man heeft echt briljante shows gemaakt! Ik lag me nog rot als ik er aan denk en bepaalde stukken ken ik nog steeds uit mijn hoofd.