Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, december 12, 2007

Snelweg.......

Gisteren gingen we op verjaarsvisite bij mijn zwager in Eindhoven.
Hoewel we ruim na de ochtendspits wegggingen was het toch nog bomvol op de weg en we hadden het geluk dat we richting zuiden gingen en niet andersom, anders hadden we o.a. in de buurt van Deil achter de 15 kilometer file kunnen aansluiten. Daar was een gat in de weg gevallen.
Ook op de terugweg kwamen we langs diverse files op de andere weghelft, dus dat was wel mazzelen.

We hebben voor het laatst eind juni deze rit gereden en waren verbaasd over wat er allemaal aan de weg gebeurt daar. Ik weet niet hoeveel nieuwe viaducten er in aanbouw zijn bij Den Bosch.
Maar - en dat is de essentie van dit verhaaltje - ik ben wel zo blij dat ik niet elke dag de weg op hoef en heb weer vreselijk veel meer medelijden met jullie allemaal, die dat wel moeten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Grappig, ik ben gister ook in Eindhoven geweest. Voor mijn werk in mijn geval, in de Kennedy toren. En de file de andere kant op was mij ook al opgevallen!