Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juni 01, 2011

Natuurpark Meinweg


Vlakbij Herkenbosch ligt het Natuurpark Meinweg. Een uitgestrekt natuurgebied met paaltjes-wandelroutes in allerlei verschillende afstanden.
Als je deze foto groot maakt kun je mij net zien staan bij het hekje terwijl ik bezig ben de onderste foto te maken.

Soms loop je hele stukken dwars door het bos, dan weer aan de bosrand met zicht op de akkers. Hier zie je ook nog een aspergeveld met wit plastic over de bedden om de groei een beetje te remmen. Je ziet ook bedden met zwart plastic, die de groei juist moeten bevorderen.

Dit is ook een heel mooi kijkje over een graanakker.

1 opmerking:

Nell zei

Ik heb je zien staan hoor. wat een ruimte daar zeg! Knap dat ze precies weten wat en hoe er mag groeien. Soms denk ik wel eens "wat weet ik toch weinig van alles wat er zo gaande is"? Alles is zo uniek.