Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juni 15, 2011

Oude voertuigen


Vandaag laat ik jullie een paar mooie voertuigen uit het verleden zien.
Al dit moois staat opgesteld in de schuren bij de Eemnesser Theetuin.
Volgens mij heb ik als baby in precies zo'n kinderwagen gelegen als op deze foto. Ik weet uit overleveringen dat ik met mijn oudste zus samen in de kinderwagen gereden werd door tante Jans, de op één na jongste zus van mijn moeder, toen we bijna overreden werden door een Canadese tank. Dit verhaal is al honderden keren verteld en kwam weer bij me boven bij het zien van deze mooie uitstalling.

Dit autootje is ietsjes minder antiek, maar ook heel erg leuk.

2 opmerkingen:

Nell zei

Echt mooi die oude kinderwagens. Ik ben al jaren op zoek na zo'n kinderwagen. het lijkt me heel leuk om deze te vullen met bloemen en dan zo in de tuin zetten.misschien weet jij nog iemand met zoiets voor mij?

Mawilma zei

Helaas ken ik niemand die zo'n kinderwagen heeft. Je zou eens op rommelmarkten moeten kijken of iets dergelijks.
Mocht ik er eentje signaleren zal ik het je laten weten.