Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juni 03, 2011

Rhododendrons


Het is weer rhododendrontijd en je ziet ze overal in volle bloei staan.
Deze stond in een park bij een voormalig klooster in Limburg, waarvan ik al eerder een heel mooi plaatje op dit weblog had geplaatst.
Ik vind ook de combinatie met die lissen op de voorgrond heel erg leuk.

Hier staat mijn husband als het ware in een poortje van bloemen. Je kunt goed zien dat ze al aardig beginnen uit te vallen en de dichte plu laat zien dat het is opgehouden met regenen.

Dit plaatje vind ik ook prachtig.

En dit is net een schilderij. Mooi die weerspiegeling in dat gladde water.

Deze struik staat in de tuin van Paleis Soestdijk. Je kunt helemaal door een tunneltje onder de rhodondendronstruiken doorlopen.

En hier nog een paar struikjes als achtergrond bij het mooie beeld van Juliana en Bernhard, dat in de voortuin van het paleis staat en dat je vanaf de weg kunt zien.
(Je moet de foto's wel groot maken wil je ze echt mooi kunnen zien)

1 opmerking:

Nell zei

Heel heel mooi die rododendrons ook mij viel de combinatie met de gele Lisse gelijk op prachtig om te zien. En die weerspiegeling in het water super schoon! Je hebt er een mooie serie van gemaakt Willy!