Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juli 18, 2012

Ochtendstond

Het spreekwoord zegt: "de ochtendstond heeft goud in de mond" en deze foto's bewijzen dat dat echt waar is. Normaal houd ik helemaal niet van vroeg opstaan, maar tijdens onze vaarvakantie was ik klaarwakker zodra de motor startte en ik stond dan ook gelijk naast mijn bed omdat ik niks wilde missen. En kijk maar eens hoe mooi het er buiten uitziet in de vroege ochtendstond.

Deze ochtend waren we heel vroeg opgestaan om de vuurtoren van Marken te kunnen zien, waar we bij het krieken van de dag langs zouden varen. Gelukkig deden we dat niet voor niks. Hier zie je hoe mooi hij is!

1 opmerking:

Nell zei

Het is de moeite waard geweest om vroeg uit de veren te gaan. Prachtig toch zo vroeg opstaan. Ondanks dat we vakantie hebben, is het bij ons ook altijd vroeg dag. Wie kan er nu ook blijven liggen als de vogels al zo vroeg zingen? Nee, wij zijn altijd tegen 6 uur wakker, heerlijk zo vroeg uit je bed.