Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, september 08, 2012

Braubach

Toen we van de week kasteel Marksburg gingen bekijken zagen we al dat Braubach een heel mooi stadje is. Dus gingen we er nog eens even naar terug en het overtrof zelfs onze verwachtingen!
Heel veel oude pandjes uit 1600-1700. Hier zie je een paar voorbeelden.
Ik sta in een poortje van de Philipsburg en Hans komt aangewandeld door een oud stadspoortje.
Rechtsonderaan op de foto met mij zie je een prachtige oude waterpomp.
Verder nog een heel mooi pandje met een bloemenzee ervoor.
Ons ritje was dus echt de moeite waard!

1 opmerking:

Nell zei

Als ik zie waar jullie allemaal van genieten word ik een beetje jaloers. Wat is het daar prachtig! ik wens jullie verder nog heel veel plezier, aan de foto's te zien lukt het jullie aardig goed.