Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, september 13, 2012

Thuis nagenieten

We zijn weer thuis na een fantastische vakantie in Boppard. We hebben diverse keren een vaartocht over de Rijn gemaakt en veel leuke dorpen bekeken. Jullie hebben daar natuurlijk al het een en ander van gezien, maar ik zal de komende tijd met nog wel wat meer foto's pronken. We moeten ze eerst nog even allemaal overbrengen in deze computer. Het is jammer - hoewel ik natuurlijk heel blij ben dat ik onderweg met mijn iPhone al zoveel kan - dat de foto's als ik ze rechtstreeks plaats wat minder mooi zijn op het weblog dan wanneer ik ze eerst op de "normale" pc zet. De laatste dag zijn we langs de Moezel gereden en daar staat ergens dit schitterende poortje midden over de weg gebouwd. Het zijn twee losse gedeeltes die achter elkaar staan. Heel bijzonder, we hadden zoiets nog nooit gezien.

De laatste avond zat ik nog heerlijk op het balkon en het was zo'n rustig weer, dat het dorp aan de overkant weerspiegelde in het water van de Rijn. Heel erg mooi. Je komt zo helemaal tot rust.

1 opmerking:

Nell zei

In de eerste plaats Welkom Thuis. fijn dat jullie zo heerlijk genoten hebben en weer lekker zijn bij gekomen. Aan je foto verslag te zien kan ik me er zeker iets bij voorstellen. Het ziet er schitterend uit daar. Nu lekker na genieten van al dat moois wat jullie gezien hebben.