Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, december 27, 2005

Afvallen met DNA-pil?

Hebben jullie het allernieuwste al gehoord: afvallen door middel van een dna-pil?
Je moet wat dna laten afnemen en dan krijg je een pil,waarmee het mogelijk wordt om in zo'n drie maanden tijd zonder dieet je ideale gewicht te bereiken.
Ik dacht eerst echt, dat het een vervroegde 1-aprilgrap was, maar het schijnt serieus te zijn.
Tijdens de kerstdagen is er al een run ontstaan op deze dna-pil.
De Telegraaf berichtte afgelopen zaterdag over deze nieuwe vinding, waar jarenlange research aan vooraf is gegaan en waar door Nederlandse miljonairs meer dan 30 miljoen dollar in is geïnvesteerd. De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey gaat de pil in haar oudejaarsshow presenteren en neemt daarna zelf de proef op de som.

Zowel dagblad De Telegraaf als de Amerikaanse fabrikant Salugen inc. en het Nederlandse bureau, dat in de arm is genomen voor de Nederlandse marktintroductie (ToBeOne in Amsterdam) zijn het afgelopen kerstweekeinde overstelpt met reacties van mensen die zonder dieet van hun overgewicht af willen. De belangstelling voor de nieuwe pil was op een gegeven moment zó groot (13.000 hits) dat de website van Salugen plat ging. Ook de websites van De Telegraaf en van het bureau in Amsterdam moesten alle zeilen bijzetten om de stortvloed aan reacties te verwerken.
Wat vinden jullie hiervan? Geloof je erin en ga je ook je dna laten bepalen en "de pil" gebruiken om af te vallen?

2 opmerkingen:

Marc zei

Ik geloof zeker dat dit kan. Wel denk ik dat het niet gezond kan zijn om op deze wijze af te vallen. Maar ja, hoe (on)gezond is het om overgewicht te hebben? ....
Ik heb het in elk geval niet nodig. :-)

Peter zei

Hoera voor de afslankpil! Zelf zal ik hem niet gaan gebruiken, maar die knakker van 200kg+ die ik al bij Jensen, Willibrord en weet ik veel wat heb gezien zou hem moeten nemen!