Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juni 26, 2007

ABB Heidelberg (D)

Vorige week ben ik een een weekje op cursus geweest bij de fabriek van ABB in Heidelberg (D).
Buiten de cursussen door hebben we daar ook nog leuke dingen gedaan.
Zoals cultereel het kasteel bezocht, veel gegeten en gedronken en een kartkampioenschap gehouden. De finale was een 45 minuten race die je in een team van 2 personen moest afleggen.
Ik deed dit samen met een collega uit Finland. In bijgevoegd filmpje kan je zien dat we op de bovenste trede staan met de champagne.
Kortom zo'n weekje mag van mij vaker voorkomen.

5 opmerkingen:

Marc zei

In dat kasteel was je vorig jaar toch ook al geweest? Ik was daar toen ook in de buurt geweest bij mijn bezoekje aan SAP. Het filmpje moet ik thuis bekijken, want die doet het hiervandaan niet.

Anoniem zei

Inderdaad,vorige jaar ben ik ook in dat kasteel geweest, maar nu heb ik iets meer meegekregen :-).
Jammer dat je het filmpje nog niet kan zien. Ligt dat aan het netwerk of..

Marc zei

Change user bedoel je? ;-)

Mawilma zei

Ik moet eerst even de champagnedruppels uit mijn ogen vegen.....
Goed gedaan!
Dit was dus een weekje waarin alle facetten van je lijf weer bijgetankt hebben.
Waar staat ABB trouwens voor?

Anoniem zei

ABB = Asea Brown Boveri
Het is een zweeds-zwitsers bedrijf in de electrotecniche en petrochemische techniek.