Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juni 01, 2007

Daar ben ik weer.......

Hè hè, eindelijk kan ik weer even online.
We zijn gisteren naar Grouw gegaan zonder laptop en mijn zus had ook de laptop niet bij zich, omdat ze dacht dat ik die wel bij me zou hebben.
Nou, het is wel behelpen, hoor.
Gisteravond toen het eindelijk droog was hebben we nog een rondje gelopen langs alle mooie plekjes bij het Pikmeer en Prinses Margrietkanaal. We waren net op tijd om zo'n prachtig mooie grote botter met een enorm zeil langs te zien varen.

Nu zijn we weer in Hoogeveen, want het huisje is vandaag overgedragen aan de nieuwe eigenaar.
Het is te hopen voor deze mensen, dat ze er net zoveel plezier aan beleven als mijn zusje en zwager dat al die 12 jaar dat het hun eigendom was, gedaan hebben.

1 opmerking:

Marc zei

Een hoofdstuk gesloten.