Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, mei 31, 2007

Tape en jeudgpuistjes

Gisteren ben ik maar weer eens naar de huisarts gegaan. De wrat onder mijn voet wil maar niet weg en ik ben al voor de 2e keer aan de maximale 2 weken waarin je het 'zalfje' mag gebruiken. De 1e keer leek hij weg maar kwam hij weer snel terug en nu is 'ie niet eens weg. Van de dokter moet ik vooral doorgaan met inkwasten van de wrat en moet 'm nu na in insmeren aftapen met ducktape. Dan kan hij lekker broeien onder het tape en trek je er steeds stukken af als je het tape er af haalt. Het voelt wel vreemd onder je voet moet ik zeggen. Verder heb ik de laatste maanden ineens veel last van pukkels en puistjes. Zelf had ik al wat smeerseltjes en reinigingsmiddelen gebruikt, maar daar werd het niet veel beter van. De zon en zonnebank helpen wel. De doc heeft geconstateerd dat ik een lichte vorm van acne heb en heb nu een zalfje tegen jeugdpuistjes. Ben je 35, krijg je weer last van jeugdpuistjes ... Da's lekker dan. Of zal het mijn 2e jeugd al zijn? Gelukkig kan het net zo snel weer verdwijnen als dat het kwam, dus dat hoop ik dan maar.

1 opmerking:

Mawilma zei

Het is dus wel tobben!
Zou het soms alle ondeugd zijn die er nu uitkomt?
Maar wat het ook is, ik hoop dat je er snel van af bent.