Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, mei 12, 2007

Weekje Weddermeer

We zijn gisteren terug komen van een heerlijk weekje in Villapark Weddermeer.

Vanuit het huisje liepen we zo ons eigen vlonder op.

Waar we natuurlijk vissen vangen!

Ja, Tim heeft ook een eigen werphengel.

Oma houdt de boel goed in de gaten.

Over het algemeen hadden we lekker weer, soms iets minder. Maar we zijn geen watjes! ;-)

En ik was ook nog jarig.

Onze huurskelter.


In Bourtange.


En ook nog even lekker zwemmen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij was het in Wedde erg leuk. Mooie foto's en wat heeft Fleur een mooie vis. Zelf gevangen?
pahapa

Mawilma zei

Het valt me op dat Syl meer achter de camera staat dan ervoor.
(Vandaar natuurlijk al die mooie foto's.)

Anoniem zei

Ziet er allemaal goed uit. Zelfs aan vuurwerk is er gedacht.

Marc zei

Elke dag kon je broodjes bestellen voor de volgende dag. Ik heb bij de datum er bij gezet dat het mijn verjaardag was. Het park heeft toen een extra croissant met een fontijn bij onze broodjes gedaan. Erg leuk!
En Fleur zegt: Ja, ik heb de vis echt zelf gevangen.