Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, mei 03, 2007

Erwin Koeman stopt ermee

Erwin Koeman heeft op een persconferentie bekendgemaakt, dat hij per direct stopt als trainer bij Feyenoord.

Hij benadrukte, dat hij stopt zowel in zijn eigen belang als in het belang van Feyenoord. "Ik heb als trainer alles gegeven bij deze club. Het is dan heel teleurstellend dat je niet eens op de vijfde plaats kunt eindigen met je ploeg. Het houdt een keer op, ook voor mij. Je moet altijd eerlijk blijven, tegenover jezelf maar zeker ook ten opzichte van de club. Wat ik nu ga doen, weet ik niet. In elk geval even niets."

4 opmerkingen:

Marc zei

Ik geef hem groot gelijk! Daar valt niet veel meer van te maken voor hem. Voor Erwin als persoon vind ik het heel jammer, ik mag hem wel. Voor Feyenoord als club is de 7e plaats prima! :-)

Anoniem zei

Ik vind het ook jammer dat ie weg gaat, maar wel de juiste beslissing. Misschien kan hij ruilen met zijn broer bij PSV.
Dat Feyenoord 7de is natuurlijk terecht anders hadden ze wel hoger of lager gestaan. Het is wel jammer dat ze zo laag staan gezien de naam die ze hebben.

Mawilma zei

Michel, dit is een waarheid als een koe !!!!!

Marc zei

Waarheid als een Co?