Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, mei 12, 2007

Ook een kater van het Songfestival?

Wie van jullie heeft de voorronde van het Eurovisie Songfestival gezien en vindt ook dat onze Edsilia een hogere plaats verdiende?
De NOS baalt tenminste flink van de uitslag, waarbij Oost-Europa de grote winnaar werd.
"Ik heb een enorme kater van donderdagavond. We hadden een topartiest, we hadden goede componisten, veel beter heb je ze hier niet, en toch lukt het niet. Hoe moeten we het volgend jaar nu weer gaan aanpakken?" aldus Gerard Dielessen, algemeen directeur van de NOS.

Ook Edsilia Rombley zelf reageerde verbouwereerd. "Iedereen die ik goed vond, ging niet door. We keken elkaar aan en konden eigenlijk alleen maar lachen. Veel West-Europese deelnemers zeiden me dat het niet eerlijk is dat ik niet doorga."
Verder vindt men het oneerlijk dat het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Spanje doordat ze het meeste geld betalen verzekerd zijn van een finaleplaats.
Ik zou zeggen: dan doen we toch gewoon niet meer mee!

2 opmerkingen:

Marc zei

Door te reageren op deze post doe ik eigenlijk iets wat ik niet wil. Ik heb nml helemaal niks met dit festival en wil er ook niks mee. Laten ze het lekker uitzoeken! En van Edsilia weten we toch al lang dat ze echt wel kan zingen.

Anoniem zei

Direct mee kappen. Wat een popenkast.