Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, juni 18, 2007

Leuke en drukke week.

Het is op het moment erg druk met allerlei dingen.
Afgelopen week veel gewerkt, 's avonds lekker in de tuin bezig geweest. Buxus geknipt en het onkruid eruit gehaald.
Eergisteren zijn we naar Antwerpen geweest, lekker geshopt en een Belgische wafel met suiker en slagroom op. Althans, Julian heeft de slagroom op.:-)
Gisteren was het papadag, dus ik heb allerlei dingetjes gekregen, van Julian een medaille met Nr1 en papa is de liefste erop. Deze had hij op de PSZ gemaakt. Ook heb ik een boekje met Italiaanse woorden erin gehad.Wat handig kan zijn als we eind augustus naar Italie gaan. 's Avonds bij mijn ouders gegeten.
Straks wordt ik opgehaald door een collega en dan zit ik t/m vrijdag in Heidelberg (D). Daar krijgen we met nog 19 andere collega's uit andere landen ( oa Zweden, Finland, Jordanie en Brazilie) een cursus over de producten en techniek.

Ook worden we 's avonds nog vermaakt, wat dat zal zijn is nog een verassing.
Kortom vrijdagavond zal ik wel gesloopt thuiskomen, maar het zal best de moiete waard zijn.

1 opmerking:

Mawilma zei

Ik was al bang dat je je "Herz in Heidelberg verloren" zou zijn, zoals bezongen in het beroemde lied.