Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, november 05, 2011

Een leuk optrekje.......

Nu mijn zus en zwager hun huis te koop hebben staan en op zoek zijn naar een ander onderkomen, willen wij ze natuurlijk heel graag behulpzaam zijn bij het vinden van iets anders wat goed bij ze past en waar ze zich thuis zullen voelen.

Op onze fietstochten zien we natuurlijk heel vaak leuke dingen en zo vonden we ook dit mooie boerderijtje op 7 kilometer fietsen van ons huis.
Of het te koop dan wel te huur is weet ik niet, maar het is wel duidelijk dat de laatste bewoners al vertrokken zijn.

Ook de zijkant ziet er leuk uit, al moet er wel ietsjes aan opgeknapt worden. Maar dat is voor onze handige zwager natuurlijk geen enkel probleem.

Het ligt aan een prachtig laantje in de mooie natuur, dus beter wonen kun je niet.

Mocht dit optrekje toch niet aan hun idealen voldoen zagen we een paar honderd meter verderop nog een mooi pandje. Dit staat duidelijk te koop - het kan nooit al te veel kosten - en is ook al leeg.

Dit is het uitzicht en je kunt toch niet zeggen dat dat niet prachtig is.
Een beetje handigerd maakt hier vast een paleisje van.
Dus, zus en zwager, als je hier niets naar je gading bij mocht zien, wij hebben ons best voor jullie gedaan.

3 opmerkingen:

Nell zei

Het eerste optrekje lijkt mij wel wat. Precies wat ik zoek misschien kunnen jullie eens een woordje met je lieve zwager spreken. Volgens mij moet er wel een overplaatsing die kant op zijn voor hem. Tenminste als onze andere schoonzus en zwager het niet zien zitten dan hè. Zij zijn eerst aan de buurt.

Hanneke zei

Wat fijn dat jullie voor ons rondkijken! Nou Nell, van mij mogen jullie daar wel gaan wonen. Ik heb toch liever wat mensen om me heen. En ik vind dat we in ons leven wel genoeg hebben "opgeknapt". We gaan nu liever naar iets wat klaar is. En ik ben bang voor jou dat mijn zwager daar net zo over denkt.

Nell zei

Oké, Hanneke hier heb je een punt. Eerlijk gezegd; moet ik er zelf ook niet aan denken om weer te klussen. Maar zo lekker vrij wonen lijkt mij toch super hoor!