Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, november 16, 2011

Oude rijpfoto's


Geïnspireerd door de mooie rijpfoto's van een blogvriendin uit het Noorden van ons land herinnerde ik mij dat wij in 2007 ook zo'n prachtige foto's van een berijpte wereld gemaakt hebben. Ik heb ze dus uit de oude doos gehaald om ze aan jullie te laten zien. Helaas of misschien wel gelukkig hebben we dit soort foto's dit jaar nog niet kunnen maken.

Deze treurwilg en zijn buurman langs het dijkje laten zich op zijn allermooist zien.

En dan dit donkere paard temidden van al dat wit. Wat zal het het koud hebben!

1 opmerking:

Nell zei

Mijn eerste reactie was,ooo,nee he. Zo erg is het daar toch nog niet? Echt ik schrok van al dat moois maar kreeg het er gewoon koud van. Na het lezen van de tekst erbij was er opluchting voor mij. Gelukkig zijn het plaatjes uit de oude doos. Maar wel heel mooie moet ik zeggen.