Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, november 24, 2011

In de Eem


Deze keer heb ik weer een paar gsm-foto's.
We liepen dinsdagmiddag langs de Eem in een heerlijk zonnetje in plaats van in de voorspelde mist toen er een levensgroot schip langs kwam varen.
Ik vond het zo'n mooi gezicht met die weerspiegeling in het water en die strakblauwe lucht erboven, maar we hadden natuurlijk net weer geen camera bij ons.
Toch geeft deze gsm-foto heel goed weer wat wat ik zo mooi vond aan het plaatje.

Wat we ook zagen is dat het niet erg zou zijn als het schip schipbreuk zou lijden. In de Eem lijkt wel een klein eilandje aangelegd te zijn voor dit soort calamiteiten.

1 opmerking:

Nell zei

Ik moet toegeven dat de foto met de weerspiegeling prachtig is. Echt een voltreffer maar het kleine eilandje lijkt mij nu niet de juiste plaats voor schipbreuk. Ik vind dat ook altijd zo mooi. Zomaar midden in het water een heel klein eilandje van pollen.