Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, juni 09, 2012

Nostalgische bloembak

Achterop Soest wonen mensen die een ontzettend creatieve instelling hebben. Van deze oude put of wat het dan ook zijn mag hebben ze een prachtige bloembak gemaakt en deze put is omgeven door een heel leuk tuintje. Het leuke is dat er allemaal ouderwetse bloemen in staan. Lupine, klaprozen, margrietjes en dat alles bij elkaar maakt het tot zo'n mooi geheel. De paarden op de achtergrond maken het plaatje af. Zo kon het hier honderd jaar geleden ook uit gezien hebben. Vanaf de overkant van de weg overzie je het geheel. Ik ben allleen benieuwd of één van jullie een idee heeft wat de oorspronkelijke functie van deze bak geweest is. Wat er tegenwoordig met de lay-out van mijn weblog aan de hand is weet ik niet, maar ik krijg het niet meer mooi onder elkaar. Ik moet dus mijn wijze zoon maar eens raadplegen.

1 opmerking:

Nell zei

Heel mooi deze creatieve invulling en het staat zo super vrolijk. Volgens mij gooiden ze hier vroeger het mest afval in. Maar zeker ben ik er ook niet van.