Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, juni 11, 2012

Vogels

Net zat ik even lekker rustig van mijn kopje koffie te genieten toen ik opeens een gekwetter en herrie van jewelste hoorde. Natuurlijk keek ik eens even uit het raam om te zien wat er aan de hand was en ik zag een grote zwerm vogels rondvliegen, in de bomen langs de Bestevaerweg gaan zitten en vervolgens weer opstijgen. En dat meerdere keren. Even later waren ze verdwenen en was alles weer rustig. Ik vond het wel leuk al dat leven in de brouwerij. Wat kunnen die vogels een herrie maken zeg!

2 opmerkingen:

Nell zei

Had je niet het gevoel in de film van Hitskok terecht te zijn gekomen? Je kunt die film vast wel met al die zwarte kraaien die de mensen aan vielen. Het was echt een griezelige film, maar wie kent hem niet?
Ik weet niet of ik de naam van de maker deze film heb goed geschreven. Maar het klonk als Hitskok.

Mawilma zei

Ja, ik weet welke film je bedoelt Nell. Volgens mij heet hij "Birds" van Hitchcock en het is inderdaad een horrorfilm. Ik heb hem wel gezien, maar houd helemaal niet van dit soort films. Maar het was zo'n film die je gezien moest hebben anders telde je niet mee.

Gelukkig klonken de vogeltjes boven ons huis vrolijk en was alles heel onschuldig........