Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, mei 30, 2006

Avondvierdaagse

Vandaag begint de avondvierdaagse in Baarn.
Er lopen dit jaar veel familieleden van ons mee en die wens ik vanaf hier een prettige wandeltocht,goed weer, weinig regen en blaren en veel plezier toe.
En als je soms in een dipje dreigt te raken, denk je maar aan de mooie medaille, die je vrijdag krijgt na het volbrengen van de vier afstanden.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk maakt die of gene wat leuke foto's, zodat wij er volgende week ook nog iets van kunnen zien.

4 opmerkingen:

Richard zei

Ik heb net wel gekeken, maar mij fototoestel vergeten....

Richard zei

Ik heb net wel gekeken, maar mij fototoestel vergeten....

Mawilma zei

Je hebt nog drie kansen.........

Marc zei

Ik heb gisteren ook gekeken, maar ook zonder camera. Vrijdag loop ik zelf mee.