Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, mei 03, 2006

Weer terug op honk

Volgens mij is of gaat iedereen op vakantie. Wie deze week gaat boft wel met het weer en wie naar Turkije gaat is natuurlijk wel zonzeker.
Hier zijn wat foto's van onze "vakantie", zodat jullie kunnen zien hoe wij ons koude weekje weg hebben doorgebracht. Wat de mannen betreft was dat zeer zeker heel erg nuttig en wij dames hebben ons bezig gehouden met kijken of ze niet al te enthousiast aan het snoeien en rooien waren. Dat is lang niet overbodig. Mijn zwager kan er namelijk niet genoeg van krijgen als hij eenmaal met de snoeischaar bezig is, maar mijn zus houdt niet zo van een tuin vol totumpalen!

Gelukkig bleef er ook nog tijd over voor een lekkere boswandeling in de Heerenveense bossen.
En zoals je kunt zien is het (zeil)bootje ook weer netjes, zodat het in de verkoop kan.

4 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een ijverige bezigheden zeg! Zo te zien zijn er wel wat takjes blijven zitten. Zou Griekenland ook zonzeker zijn?

Mawilma zei

Gisteren dacht ik Turkije te lezen.
Kennelijk was ik nog niet zo helder. Maar wat betreft zonzekerheid zal Griekenland ook wel goed zitten.
Wat ben je toch weer goed bij de tijd, Jeanette!
(Ik had dit comment eerst bij het verkeerde "verhaaltje" gezet. Ik moet maar eens vakantie nemen, denk ik.)

Jeanette zei

sjonge jonge zeg! Ik ben wel blij dat je er zelf achter kwam :-)

Mawilma zei

Een klein vlaagje helderheid heb ik gelukkig zo nu en dan toch nog wel!