Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, mei 18, 2006

Nog een paar.......

Voor de Tom-Tom's, Goedeles en Truussen onder ons heb ik nog een paar plaatsnamen te raden:

* Ik mocht het vuil niet in de Rijn gooien, vandaar dat ik het maar naar de .......

* Ik spring nooit in de buurt van een tuin, zei de parachutist, want ik ben bang, dat ik in de .......

* Toen de klei op was konden we gelukkig nog een hele tijd met .........

* Ik houd alleen maar van de zomers, vandaar dat ik voor de .........

* Door de harde wind hadden de fruittelers veel .........

* Geld voor kadootjes heb ik niet meer, zodat ik maar eens naar ..........

------------------------------------------

4 opmerkingen:

Marc zei

Maasbracht
..
Zandvoort
Winterswijk
..
..

Ik denkt nog even verder na.

Mawilma zei

Je moet niet te hard nadenkten, want dan word je veel te knap!
Heb je ze allemaal zelf bedacht, ook die van gisteren?
Dat vind ik heel pienter van je!

Marc zei

Tuurlijk bedenk ik ze zelf. Wat denk jij dan? Deze vind ik moeilijker, van gister kende ik er nog een paar van vroeger.

Mawilma zei

Wat zijn jullie toch allemaal kanjers !!!