Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juni 02, 2006

Dagje weg (2)

Inmiddels ben alweer terug van het dagje weg. Gelukkig zat ik niet zuidelijk genoeg voor de sneeuw, maar ik heb er wel een hoop regen gezien.

Deze foto heb ik uit de auto genomen vlakbij de Opel fabriek. Het is een helemaal gecamoufleerde auto, misschien dus wel een nieuwe Opel. Ik kan er in elk geval weinig van maken. Heeft iemand een idee?

Dit is bij het hoofdgebouw van SAP in de regen. Ik ben echt onder de indruk van de omvang van dit alles. Echt meer dan de helft van een groot industrie terrein is van hun, de meeste gebouwen zijn met elkaar verbonden door loopbruggen. Ook rijden er pendelbusjes af en aan tussen de gebouwen. Verder zijn de parkeerplaatsen gevuld met een meer dan gemiddelde showroom van Mercedes, BMW, Audi en Opel.

Dit vond ik ook geinig. Midden in een hal staat deze grote bol die drijft en draait op water. Ik denk in totaal een meter of 2 hoog.
De heenweg ging vrij snel, lekker zonder file. Helaas heb ik er op de terugweg ongeveer een uur over gedaan om van Keulen Zuid naar Keulen Noord te komen. Er was een ongeluk gebeurd met een vrachtauto en een paar personenauto's en dat houdt de boel behoorlijk op.

Geen opmerkingen: