Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juni 14, 2006

Megane est fini

Zo vlak na het behalen van de halve ton, gaat de Megane er nu echt uit. We wilden al een tijdje weer naar een grotere, meer comfortabele auto en nu gaat het dan echt gebeuren. Komende vrijdag wordt de Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Privilège Luxe overgenomen door een collega en ik hoop dan een gebruikte auto te kunnen gaan rijden. Er staat nu een Ford Mondeo Wagon 1.8 16V 125pk First Edition in de pool die nog iets van 17.000km moet tot einde contract. Lijkt me een leuke om te nemen. Dat geeft ons weer een tijdje om wat anders uit te zoeken.

Morgenochtend hoor ik of we hem krijgen, of niet. In dat laatste geval is het dus nog ff afwachten tot er wat anders leuks in de pool komt.

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Ach, de Megane is verdwenen zonder dat wij op gepaste wijze afscheid van hem (of is het haar?) hebben kunnen nemen.
Ik ben benieuwd of je vandaag al je Ford Mondeo krijgt of dat je nog verder moet zoeken.
En die 17.000 km zijn voor jou een fluitje van een cent!

Marc zei

De Megane gaat morgenochtend pas weg hoor. Als je afscheid wilt nemen, ben je vanavond van harte welkom. Met de Mondeo is het rond, die neem ik dus morgenochtend gelijk mee.

Mawilma zei

Nou weet je, kus hem maar innig van me ten afscheid.
Ik moet vanavond thuis zijn, want onze Amerikaanse gasten zijn een dagje Amsterdammen en ik moet ze in de loop van de avond van de trein halen, want pahanspa is weg vanavond.
Het aanbod was in elk geval heel lief.
We zullen je "nieuwe" Mondeo hartelijk begroeten en wensen hem veel plezier bij en met jullie.

Richard zei

Mooie velgen! Daar kan je wel mee naar Spanje.

Marc zei

Nou, eigenlijk zijn de velgen op de 'mijne' net wat anders, maar zeker ook mooi en vast geschikt voor een reisje naar Spanje. :-) Je ziet ze binnenkort wel.