Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juni 28, 2006

Met de trein

TreintjeNS Businesscardlogo
Voor het eerst sinds lange tijd ben ik vanmorgen weer eens in de trein gestapt. Mijn werkgever houdt dit jaar een proef met de NS-Businesscard. Een creditcard waarmee je gratis (op kosten van de werkgever dus) zakelijk kan treinen en treintaxi-en. Je moet wel even van te voren op een website of via de telefoon je rit registreren. Ook is het natuurlijk de bedoeling dat je je leaseauto die dag niet door een ander laat gebruiken.
Omdat ik nu op opdracht zit in het centrum van Amersfoort en dus vlak bij een station, leek het me wel aardig om een keertje met de trein te gaan. Geen probleem met parkeren, de auto staat lekker op het stationnetje thuis. Ik moet zeggen dat het best relaxed was. Met een muziekje op de Spits lezen en dan nog een minuutje of 7/8 lopen naar kantoor. Misschien ga ik het wel vaker doen.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Dat kwam goed uit vandaag. Zo kon je al je energie bewaren voor het tennistoernooi vanavond.
Hebben jullie goed en plezierig gespeeld?

Marc zei

We hebben heerlijk gespeeld tegen een gezellige tegenstander en zelfs met 6-4 en 6-1 gewonnen. Eigenlijk was onze taktiek om te verliezen. De 1e in de pool speelt de winnaarsronde, de 2e de verliezersronde en de 3e de (lekker makkelijke) troostronde. Omdat we in de kwartfinale tegen een lege plek zijn geloot, spelen we (waarschijnlijk zaterdag) de halve finale.