Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juli 18, 2006

Ambtenaren-mopjes

...................................................................................
Een man wandelt het kantoor van een ambtenaar binnen en bemerkt dat daar van alles rondvliegt.
"Wat zitten hier veel vliegen", zegt de man. "Ik weet het", zegt de ambtenaar "17"

Er komt een ambtenaar bij zijn baas. Hij zegt: "Baas, ik vind dat mijn salaris niet in overeenstemming is met mijn verrichte arbeid."
"Ben ik met je eens", zegt de chef "maar ik mag je helaas niet minder betalen dan het minimumloon."

Een Hollandse ambtenaar komt 's morgens te laat op z'n werk. Hij zegt tegen z'n chef: "Ik heb me verslapen meneer" Waarop de chef antwoordt: "Verrek, slaap je dan thuis ook al?"

Twee gemeentewerkers staan de hele dag al in een rozenperk te schoffelen. Zegt de ene: "Nou ga ik eerst die slak aan de kant zetten, want die loopt me de hele dag al in de weg!"

Weet je waarom 21 maart is uitgeroepen tot de dag van de ambtenaar? Op 21 maart is de winterslaap voorbij en begint de voorjaarsmoeheid.

1 opmerking:

Marc zei

Hmm, ze zijn wel erg flauw hoor.