Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, juli 13, 2006

Camera kaduko......

Tot mijn grote spijt is gisteravond een droevig einde gekomen aan het leven van mijn geliefde camera! Het aan- en uitknopje is gebroken en hij doet helemaal niets meer.

Ik had net de laatste 90 foto's van Grouw op de pc gezet en dat was het dan.......
Jullie zullen mij goed genoeg kennen om te beseffen, dat een leven zonder camera voor mij niet denkbaar is, dus ik zal op zoek moeten gaan naar een andere. Reparatie lijkt mij niet voor de hand liggend. Meestal ben je dan al de helft van een nieuwe kwijt.
Hebben jullie nog goede tips voor mij?

4 opmerkingen:

Marc zei

Wacht dacht je van de Canon 350D?!
http://www.canon.nl/About_Us/News/Consumer_Releases/Consumer_2006_Meer_dan_50K_stuks_EOS350D.asp?ComponentID=376808&SourcePageID=25106#1

Mawilma zei

Dank voor jullie adviezen.
Die Nikon ziet er mooi uit, maar gaat mijn budget wel ietwat te boven! Ik zag op de site dat hij meer dan 3000 euro kost!
Over Canon heb ik veel goeds gelezen. Maar deze is wat groot. Ik wil er graag weer eentje, die ik gewoon in mijn hand kan houden en die lekker licht is (van gewicht dan).

Marc zei

Dan raad ik je aan er eentje uit de Canon Ixus of Powershot series te nemen. Mooi en goed spul en keuze genoeg.

Peter zei

Vers terug van de vakantie maar gelijk een onversneden stukje reclame: Wij hebben mijn vader vorige week voor zijn verjaardag een Canon Powershot A530 gegeven. Ik vind dat Canon uitstekende camera's maakt, en dit type heeft eigenlijk alles wat ik in een compact-camera zoek. Tipje voor een goede/voordelige winkel: www.topdeals.nl. Internetwinkel prijzen, maar ook een 'echte' winkel in Zeist...