Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juli 25, 2006

Beschikbaar

Omdat mijn opdracht het budget voor mijn inhuur niet rond kreeg, ben ik daar weer versneld vertrokken. Dat betekent dat ik nu officieel beschikbaar ben en dus wat extra dagen van de zon aan het genieten ben. Vrijdag ben ik nog bijna de hele dag op kantoor geweest, o.a. om mijn laptop te laten maken, gisteren ff mail gedaan en lekker gesjopt in Hilversum en vandaag doe ik het ook lekker rustig aan. Ik heb wat klusjes om te doen zoals stofzuigen, de automat lijmen, vakantiefilms voor onderweg op vakantie klaarmaken en mijn radioprogramma's voor de komende weken klaarzetten. Verder uiteraard gerelmatig mijn werk-mail checken, de gsm aanlaten en genieten van het moment!

1 opmerking:

Mawilma zei

Poeh, poeh, je hebt toch wel een zwaar leven, zeg !!!!!
Maar goed dat je bijna vakantie hebt. Je zult er wel hard aan toe zijn!