Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, juli 22, 2006

Ouwehands Dierenpark

Vorige week zijn we naar Ouwehands dierenpark in Rhenen geweest.
Ik had eerst zo mijn bedenkingen bij dit park maar alles was boven verwachting.

Het is niet heel groot zoals Blijdorp of Emmen, maar het is wel heel erg knus en gezellig. Je ziet de dieren erg goed en ze zijn ook levendig. Het berenbos en het ijsberenverblijf zijn wel de mooiste. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt, klimhutten, doolhoven en autotjes.
Na de dierentuin zijn we vlakbij nog pannekoeken wezen eten.
Al met al een geslaagde dag.
Ik heb de foto's op de website gezet. Look at van Hoek -> uitstapjes -> Ouwehands dierenpark.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Als kind ben ik daar ook eens geweest, maar dat is al heéééééél lang geleden!
Ik zie op de - overigens weer hele mooie - foto's, dat het allang geen simpele dierentuin meer is.
Ook signaleer ik er moderne soorten apen!

Marc zei

Ik weet niet of ik er ook ben geweest. Wel zijn we laatst in Emmen en in een hele kleine dierentuin geweest waarvan ik de naam ff niet weet. Misschien wel deze, maar kan de foto's niet zien op je website. Krijg allemaal rode kruisjes. :-( Zal straks nog een keer kijken.