Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juli 28, 2006

Vakantie


Nadat wij zelf een paar keer vakantie gevierd hebben is het nu de beurt aan iedereen in mijn naaste omgeving om dit - je kunt tegenwoordig niet meer zeggen "koude" - kikkerland te verlaten om in nog warmere oorden te vertoeven.
Jeanette en Richard zitten in zuid-west-Frankrijk (respectievelijk al 2 weken en 1 week) en Marc is vanochtend richting Spanje vertrokken.
Het is dus vreselijk stil in mijn omgeving en ik moet mijn heil maar bij mijn mede-bloggers zoeken. Hopelijk willen zij mij een beetje bijstaan in mijn eenzaamheid!
Tot overmaat van ramp was onze adsl-lijn er een maandje te vroeg uitgehaald en kon ik vanmorgen niet on-line komen. (We gaan een gecombineerd KPN-telefoon-internet-abonnement nemen en kennelijk weten ze bij Tele2 niet het verschil tussen 24-8 en 24-7!) Gelukkig is het nu hersteld.

2 opmerkingen:

Peter zei

En dan blinken de mede-bloggers ook nog eens uit in stilzwijgen... [zucht] MaWilma, je hebt het maar slecht.

Overigens had ik bij het lezen van het stukje over de internetperikelen al wel een idee dat het verhaal een positief einde zou krijgen.. Je moest maar geen romanschrijfster worden.

Mawilma zei

Kennelijk is jouw speurtalent groter dan mijn gave om romans te schrijven.

Je medeleven is trouwens ontroerend!