Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, juli 24, 2006

Nog wat plaatsnamen om te raden


Als je lekker buiten in het zonnetje zit kun je je hersens nog eens even laten kraken en proberen de volgende plaatsnamen te vinden:

* "Moeder, is er nog koffie?" "Ja hoor, er zit genoeg in de ........".

* We hadden El niet uitgenodigd, later dachten we dat dat ........

* De meeste herten lagen rustig te slapen in het gras. Ik zag één ........

* Het vrouwtje moest vreselijk overgeven. O, o, wat .........

* Aan deze oude lol is niet veel te beleven. Geef mij maar .........

Veel succes ermee.

6 opmerkingen:

Marc zei

Pfoe, deze zijn lastig!
* Senseo
* Slimwas
* Kaboutertje
* Eenlol
* Nieuwepret

Alles goed neem ik aan?

Mawilma zei

Wat ben jij toch een buitengewoon hoog ontwikkeld! Volgens mij ben je haast nog slimmer dan ik.
Kun je ook een kaart publiceren, waarop je deze plaatsnamen aanwijst?

Marc zei

Gezellig Michel! Waar gaan we heen? ;-D

En Mawilma, haast nog slimmer dan jij ... ?

Mawilma zei

Bedoel je dat dat bijna niet mogelijk is of dat dat voor de hand ligt?

Anoniem zei

Vol trots kan ik jullie vertellen dat ik er 2 weet:
3 = Hindelopen
5 = Nieuwegein
Verder kom ik helaas (nog) niet.
Anita

Mawilma zei

Hartstikke goed Anita!
Nu de rest nog!