Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, april 06, 2007

Autorai 2007 (2)

Gisteren zijn Marc en ik naar de Autorai geweest. Marc heeft me in Amsterdam opgepikt en ik mocht even z'n nieuwe Mondeo uitproberen. Na de motor een paar keer te hebben laten afslaan(ik lijk wel een vrouw:-) )waren we dan toch onderweg naar de Rai. Om daar te parkeren zouden we € 20-, moeten betalen. Dan maar iets verder lopen waar we voor ca € 7,- klaar waren. Rond half 3 waren we binnen en zo langs alle auto's gelopen. Erin zitten was vaak geen probleem, zelfs bij de duurdere auto's. De mooiste auto die we gezien hebben was toch wel de Bugatti Veyron (zie foto).
Deze auto heeft een top van 407 km/u.

Om 7 uur hebben we even gegeten en toen de laatste hal gedaan. Met oa de Audi's.
Dit zijn wel één van favorite merken. Zowaar kon je in een S8 zitten en heb dat dan ook uitgebreid gedaan. De RS4 (zoals hieronder afgebeeld) was helaas niet open, maar van buiten is ie wel superstrak.

Rond half10, stonden we moe maar voldaan en inclusief stalpoten weer buiten.
Zelf was ik om half 12 pas thuis omdat ze zonodig op de A27 aan de weg moesten werken. Maar dat mocht uitindelijk de dag niet verpesten.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Ken jij vrouwen die vaak afslaan?

Jullie hebben dus al wel ideetjes opgedaan voor als je nog eens heeeeeel rijk wordt!

Marc zei

Ik heb er erg van genoten. En ja, als je genoeg geld hebt is er zat leuks te koop.