Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, april 10, 2007

Reklameposter


Vrijdagmiddag werd ik gebeld door TNS/NIPO om mijn mening te geven over de reklameposter van de dame in de gouden bikini, die bij Hunkemöller in Utrecht aan de gevel hangt.
Men vroeg mij of ik die poster vrouwonvriendelijk en/of aanstootgevend vond en of deze verwijderd moest worden.
Ik heb geantwoord, dat ik vind dat zo'n poster goed past bij een lingeriezaak en dat het een mooie vrouw in een mooie bikini is, die er prachtig opstaat.
Dus van mij mag hij (of liever: zij) blijven hangen.
Wat is jullie mening hierover? Vinden jullie de poster aanstootgevend of mag hij ook van jullie blijven hangen?
Ik vraag me trouwens af of de politiek zich überhaupt druk moet maken over dit soort zaken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De poster mag van mij blijven. Tevens is ie erg mooi.
Ik heb de beelden op TV gezien en hij hangt aan de steigers die bij het pand staan.
Waren die steigers er niet dan zou ik het niet neerhangen gezien de 'look' van de oude binnenstad.

Marc zei

Ik heb graag van deze mooie reclames. http://www.triumph.com heeft ook van die mooie.