Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, april 06, 2007

Footscan (2)

Adidas Footscan
Vanmorgen heb ik mijn footscan gekregen. Je rent dan op je sokken een aantal keer over een mat die op een laptop aangesloten zit. De mat meet de drukpunten en geeft het druknivo in kleur weer op het scherm. De linker is een geannimeerde afwikkeling van je voet, daarnaast een totaaloverzicht van je linker- en rechtervoet. Het blijkt dat ik een stabiele voetafwikkeling heb met een goede drukverdeling. Ik mag dus lopen op een neutrale schoen. Daar loop ik ook al jaren op zonder problemen, dus had het ook wel vreemd gevonden als ik een heftige 'afwijking' zou hebben. Volgende week krijg ik een mail met daarin een mooie aanbieding voor de voor mij meest geschikte Adidas schoen.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Een compliment dus voor je ouders, die je goed hebben leren lopen. :-)

Adidas zal er uiteraard van uitgaan, dat je zo'n mooie aanbieding niet zult laten lopen, zodat dit project ook voor hun leuk afloopt.

Anoniem zei

Mooi dat je op neutrale schoenen mag lopen. Nu de pijn in je voet nog weg ( als die nog niet weg is gebrand) is het weer helemaal goed.