Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, januari 29, 2011

Overvolle agenda


Poeh-poeh, wat een overvolle agenda hadden wij deze week. We hadden bijna een inlegvel nodig om alle afspraken een plekje te kunnen geven.
De hele week geen dag zonder minstens één, maar zelfs de meeste dagen meerdere afspraken.
Vandaag hebben we de laatste twee - een uitgebreide brunch en een verjaardag - gehad en morgenvroeg moet ik om 8.15 uur de deur uit want we zingen met de cantorij tijdens de avondmaalsdienst.
Nu ga ik dus eerst maar eens even lekker slapen om weer energie op te doen voor de volgende week.
Tijd voor mijn weblog had ik dus ook bijna niet. Hopelijk wordt dat volgende week weer beter.

2 opmerkingen:

emsland-life zei

Toen ik in de VUT ging heb ik met mijzelf afgesproken om nooit te hoeven zeggen. "ik heb het drukker dan ooit" zoals veel collega-vutters/pensionado`s dat zeggen.
Ik wil het zelf in de hand houden. Maar..........deze overvolle agenda wil ik zo van je overnemen, het zijn nl. alleen maar leuke dingen die ik lees.
klasse

roetmops zei

Je moet maar zo denken, je blijft er jong bij. Maar om je de waarheid te zeggen, ik zou niet met jou willen ruilen.