Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, april 09, 2011

Lammetjes op de Eemdijk


Deze schattige lentebodes zagen we toen we van de week langs de Eemdijk fietsten. Boven op de dijk liepen allemaal schaapjes en lammetjes met lichte en donkere vacht.

Deze twee schatjes lagen zich daar zo lekker te koesteren in het zonnetje. Het ene keek mij heel vriendelijk aan en het andere dacht kennelijk: ik ben aan de achterkant ook lief.

En hier loopt nog zo'n gezelschap lekker te smullen van het malse gras op de dijk en te genieten van het lekkere weer.
Als je dit zo tegenkomt op je weg word je toch helemaal vrolijk! Hebben jullie dat ook?

1 opmerking:

Nell zei

Jammer genoeg ben ik nog geen lammetjes tegen gekomen, maar ik zou er zeker heel vrolijk van worden.Het zijn ook zulke dotjes als ze nog klein zijn. Ik vind het wuivende riet op de achtergrond er ook echt bij horen.