Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, april 11, 2011

Onze dakkapel wordt geschilderd


Vandaag wordt onze dakkapel geschilderd door onze buurman, die schilder is.
Vanochtend om acht uur begon hij al met het opbouwen van de steiger. Alleen zit de luifel boven de voordeur hem in de weg en de ontluchtingspijpen van zijn en onze badkamers, zodat hij toch nog een stukje over het dak moet kruipen.
Iedereen die mij kent begrijpt dus wel dat ik elke keer de griezels krijg als ik wat hoor daar boven.
Ik zal blij zijn als het klaar is, de steigers opgeruimd kunnen worden en onze dakkapel er weer voor een paar jaartjes tegen kan.

2 opmerkingen:

Nell zei

Alleen al de gedacht geeft mij kippenvel. Mag jij blij zijn dat de buurman het voor jullie kan doen. Gelukkig heeft hij er mooi weer bij. Ik hoop voor jou dat het klusje snel geklaard is. Vergeet niet zelf ook nog wat te genieten van het mooie weer Willy.

anne zei

Ai, ja daar krijg ik ook kippenvel van! Gevaarlijke klus!